ندای خاموش

چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید

ندای خاموش

چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید

درنگ

نظرات 4 + ارسال نظر
معصومه شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ

چقدر حرف داره نگاهش.....

من از این نگاه احساس های مختلفی برداشت می کنم، مثل احساس قرارگرفتن در لابلای چرخ دنده های بایدها و نبایدها، بدون اینکه ایمانی به آن بایدها و نبایدها وجود داشته باشه

معصومه یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

برداشت جالبی کردی
من فکر میکنم این آدم نمیتونه زیاد توی این وضعیت بمونه (نگاهش اینو میگه)، نمیدونم چرا هر بار که این عکسو میبینم دلم براش میسوزه

فکر کنم اینقدر به ریاضی فکر کردن عادت کردی، که این جا هم داری نقطه عطف نمودار تغییر حالت این بنده خدا رو محاسبه می کنی. شاید هم حد سکوت موقعی که صبر به سمت صفر میل می کنه !

شیما یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

درودبیکران.
بهترین تفسیر از این نگاهُ خودتون نوشتین....

مرسی، امیدوارم کردی

بـیــگــانـــــــه چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://hepta.blogsky.com

عکس تفکر برانگیزی هست.

شاید دلیل پیروزی مردم مصر، وجود همین نگاه ها بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد