ندای خاموش

چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید

ندای خاموش

چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید

امروز روز تولد امام رضا بود

کیه که روبروی ضریح امام ایستاده باشه و

همهمه صداهایی که توی حرم می پیچه و همهمه نورهایی که به دور ضریح در طوافند براش موسیقی متنی شده باشه تا با یک اشاره که کسی به اون می کنه، قلبش با لکنت شروع به خوندن کنه و

بعد جسارت پیدا کنه و سرود عشق و نیاز رو سربده و

بعد ...

 توی چنین روزی احساسی نداشته باشه؟

امروز من هم مثل شما خوشحال بودم. تازه برای من چندتا مناسبت دیگه هم بود:

  • چند سال پیش در سالروز تولد امام، پدر و مادرم با هم ازدواج کردند
  • مدتی بعد در هشتم آبان من به دنیا اومدم. امروز روز تولد من بود.
  • قبل از یک سالگی، تقریباً مردنم قطعی شده بود. جالبه که مادر نذر کرده بود اگر خوب شدم من رو به زیارت امام رضا ببره. من موندم.
  • امروز تولد امام رضا بود. والاترین سید موسوی. و من مادر بزرگم سیده موسوی بود. و همسرم سیده موسوی است. ( و این اواخر رییس جمهور منتخبم هم)

دلم برای حرم، سمفونی صداهای عاشقای حلقه زده به دور ضریح، برای دیدن طواف نور ، برای صدا کردن امام تنگ شده.

یا امام رضا

نظرات 5 + ارسال نظر
خانواده سوری جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ http://soorifamily.blogsky.com

سلام.
ما یک خانواده تازه تاسیس هستیم که قراره نی نی دار بشیم.براش یه دفتر خاطرات آنلاین ساختیم و هزار تا چیز دیگه.
اگه فکر میکنی حرفی برای نسل بعد داری که به دردش بخوره خوشحال می شم نظرتو بگی. بی شک به نام خودت براش نگه می داریم تا وقتی که بخونه و لذت ببره. روزهات پرتقالی

حامد جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com/

تولد تولد تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک

مرسی

معصومه شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

تولدت مبارررررررررررررررررررررررررککککککککککککککک

آدرینا شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ http://adrina.blogsky.com

سلاااام
منم دلم تنگ شده خیلیم زیاد بیشتر برایه خودم که تو اون فضا پیداش می کنم.....

آدرینا دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ http://adrina.blogsky.com/

سلام
به روز هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد